L’occitane: get a better night sleep

· RELAXING PILLOW MIST ·

ZZZ…

· GET A BETTER NIGHT’S SLEEP ·

Hei dere! Hvordan går det? Føler meg skikkelig dårlig med tanke på at jeg ikke har tatt meg så veldig god tid til kommentarer osv, den siste tiden. Jeg beklager virkelig! Men dere skal vite en ting: jeg ser de, og jeg bryr meg. Tusentakk ♥ Fremover kommer det heldigvis til å roe seg, og jeg kommer til fortsette som før, svare på så mange kommentarer som mulig.

Jeg vet forresten ikke om jeg har nevnt denne lille saken til dere før? L’occitane Relaxing Pillow Mist! Som mange allerede vet sliter jeg skikkelig med å sove om nettene. Det er som regel på kveldene jeg har tid til å tenke, tenke så mye at det ødelegger nattesøvnen. Jeg klarer ikke slappe av. Jeg blir stresset over det som skjer i verden, jeg blir stresset over hvor mye jeg har å gjøre neste dag, jeg blir stresset over hver minste ting. Heldigvis har dette endret seg betraktelig. Jeg skal ikke si at denne lavendel duften har gjort hele jobben for seg selv, men gud som den hjelper. Jeg blir virkelig avslappet av duften! Nå kan jeg endelig legge meg i seng å sovne, uten å vri meg i timesvis før jeg sovner.

7 kommentarer
    1. Æ skal gi dæ nån “hekseråd” mot søvnløshet. Lavendel e vell og bra, men det finnes en del andre eteriske olja man kan bruke for å roe ned kroppen. Men for å jorde sæ å slappe av i kroppen før du legg dæ kan du kansje begynne å gjøre rolig yoga på ettermidagstid, du finn masse bra info på nett det e bare å søke på calming yoga eller gå rolige tura i naturen. Åsså må du bare legge fra dæ alle bekymringe når du legg dæ dæm hjelpe dæ ikke, en lett medetativ øvelse e å puste dypt ned i magen 4-5 ganga for så å teller rolig til baklens fra 40 til 0.
      Håpe du fikk nån gode råd.
      Drøm søtt sov godt 😉

    2. blomsterevasheksehus: Hei kjære dæ!

      TUSEN hjertelig takk 😀 Det e akkurat sånne her kommentara man setter pris på. Skal helt klart teste ut yoga, høres absolutt ikke dumt ut. Skal ta å søke litt rundt på nettet.

      Igjen, takk for gode tips <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg