Suede Caps

· CAP IN BLUSH PINK ·

Syns denne capsen i rosa er super cute! Merket at caps kanskje ikke er helt min greie, men skal man syden, eller om solen er skikkelig sterk, så er det jo fint å kunne beskytte hodebunnen. For ja, jeg blir enormt fort solbrent. Begge disse capsene er fra Ebay, tro det eller ei! Haha. Kommer en Ebay haul imorgen så får dere se. 


 

· FAUX BLACK SUEDE CAP ·

Åh, en helt basic caps som passer til alt! Tenk at jeg ikke har skaffet meg en svart caps tidligere, jeg skjønner det ikke.. Nå har jeg det i alle fall. Dere vet jo meg og svarte/hvite klær, det finnes ikke farger hos meg. Men jeg prøver å gjøre litt forandringer. Hva syns dere forresten om capsene? Ikke minst – kledde jeg det? Så usikker!
 

HAR DU TIPS TIL EN FIN CAPS? ♥

5 kommentarer

Siste innlegg