Working out with my bestie

· WHAT’S STOPPING YOU? ·

· LIFE IS BETTER WITH A BFF ·

Hei fininger! For litt siden var vi i Dueknipen her i Kristiansand, kanskje ikke verdens hardeste økt – for å si det slik! Haha, men herregud – selvfølgelig er det trim å komme seg opp på en liten topptur selvom det ikke er så veldig langt. Som jeg nevnte tidligere har jeg endelig fått sansen for trening igjen! Det eneste som har stoppet meg opp, er at jeg som regel har måtte dratt alene på treningssenteret. Personlig syns jeg det er litt kjedelig å trene alene. Da jeg bodde i Alta hadde jeg venner jeg kunne dra med, noe som selvfølgelig førte økten mye mer morsom.

Mulig jeg må bli flinkere på å trives i mitt eget selskap når det kommer til enkelte ting! Jeg har ihvertfall ordnet meg et kort på treningssenteret for et halvt år nå, så vi får se hvordan det går. Jeg gleder meg til å få opp kondisjonen, ikke minst gjøre kroppen litt sterkere. Det blir spennende å se hvordan energien endrer seg, for jeg er ganske sikker på at trening både gir bedre humør og energi.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg