Innkjøpsvideo istedenfor

· HUGE HAUL 2017 ·

Stor og stor, kommer vell ann på hvem sine øyne man ser fra. Men som en fattig student vil jeg kanskje kalle dette en stor haul, haha! ♥ Jeg har vært på en liten shoppingsrunde, som kanskje er typisk meg å gjøre når dagene er ekstra kjipe (som blant annet eksamen i tankene). Så denne gangen tenkte jeg å lage en aldri så liten video til dere, i håp om at slike videoer faller dere i smak! Hadde vært super morsomt om dere likte denne, så jeg kan fortsette med det. For dette er noe jeg virkelig elsker! Ingenting er bedre enn shopping.

Og forresten: siden det desverre kom for få spørsmål tidligere i dag, ble det heller innkjøpsvideo denne gang! Men still gjerne spørsmål HER, dersom du lurer på noe, så svarer jeg på spørsmålene deres på torsdag. Regner med det er mange som blir glade også, får jeg fikk et par meldinger på facebook siden min “omg.. rekker du å ta med dette spørsmålet??” hehe! Skjønninger! Så nå er det bare å fyre løs frem til Torsdag.

♥ ♥ ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg