Review: Blinc Cosmetics

INNLEGG I SAMARBEID MED HEXASHOP

· BLINC COSMETICS ·
CRUELTY-FREE, GLUTEN FREE & VEGAN MAKEUP

Åh Hvor i alle dager skal jeg starte? Jeg har vært så heldig å få teste ut det super populære sminkemerket Blinc! Jeg kan kanskje starte hele innlegget med å si at produktene var overraskende gode. Jeg tenkte kanskje det var for godt til å være sant, da jeg først leste at de ikke var testet på dyr, i tillegg var det øyenskygger som passet alle, mascaraer med en unik holdbarhet og eyelineren som virkelig skulle vise seg å være den beste jeg noen gang har prøvd. Nei, jeg sitter fremdeles i sjokk tilstand å kan ikke tro mine egne øyne. 

SWATCHES FRA VENSTRE OG NED

HYALINE, CINNABAR, MOONSTONE, OBSIDIAN,
GYPSUM, GRAPHITE, CITRINE, TERRA, SIENNA, AMBER

MASCARA & EYELINER 
THE PRODUCTS DOESNT SMUDGE OR FADE

Mascara: En av favorittene i sminkemappen, og selvfølgelig et must. Jeg har svært sensitive øyner, som om det ikke var nok å ha en sensitiv hud – som betyr at jeg ofte ender opp med å gnikke meg i øynene og ender opp med mascara i hele fjeset. Jeg var med andre ord veldig spent på å gi Blinc sin Mascara en sjanse. Jeg valgte Mascaraen i fargen svart av fargene brun, grønn, blå og lilla. Blinc sin Mascara holder fargen på vippene mine, og jeg kan faktisk gå en hel dag uten å måtte påføre mer utover dagen, som selvfølgelig gir et stort pluss! (vannfast!!) Jeg kunne påføre mascaraen uten problemer, det var ingen klumper, og heller ingen problemer med at vippene limte seg fast i hverandre. Er du ute etter en naturlig look, så er dette helt klart noe for deg. Produktet finner du her. 

Eyeliner: Jeg har aldri i hele mitt liv sett en eyeliner penn som er så presis. Altså, her kan vi kjøre på med winged eyeliner folkens!! Dere aner ikke hvor sinnsykt bra den er, dette er helt klart min største favoritt av produktene jeg har testet ut fra Blinc. Eyelineren har en 0.01mm børste – aner dere hvor liten og smal den er eller? Kan vi alle bøye oss ned for Blinc som har klart å lage den mest presise eyelineren i hele sminke industrien?! Må også tilfløye at eyelineren holder utover en hel dag. Produktet finner du her.

SHADOW FUSION PALLET

Jeg har falt pladask for dette palette, perfekt til både hverdags og fest sminke. Fargene er pigmenterte, og de ser helt smashing ut. At et palett har øyenskygger som er pigmenterte er et must for meg! Paletten kommer med en blending kost i tillegg. Du får meg deg hele 10 fantastiske farger som passer alle, så du trenger ikke bekymre deg for det. Jeg har som sagt sensitiv hud, og denne gir meg ingen reaksjoner som mange andre paletter har gitt meg tidligere. Produktet finner du her.

♥ ♥ ♥

Produktene kan kjøpes her. Happy shopping!

10 kommentarer

Siste innlegg