Update: Blog & Youtube

YOUTUBE: NEW VIDEOS EVERY MONDAY AND THURSDAY!
BLOG: SOMETHING NEW

I det siste har jeg tenkt grundig gjennom bloggen og ikke minst youtube kanalen min. Det vil bli et par forandringer, og jeg må som sagt prøve meg litt frem å lytte litt mer på dere. Fremover blir det mer trening og kostholdsrelaterte innlegg på bloggen, jeg kommer til å slippe dere litt nærmere inn på meg – rettere sagt: jeg tror dere vil få et større innblikk i livet mitt. Jeg skal også prøve å utfordre meg litt med mer variasjon på bildene. Dette er noe jeg har fått svært mye kritikk på, at jeg ofte tar veldig fine og flotte bilder, men at det kan bli kjedelig i lengden. Og den ser jeg. Ble kanskje litt for låst inn i min egen lille boble, hvor alt skal være hvitt og lyst.

På youtube kanalen tenker jeg selvfølgelig først å fremst å lage videoer til dere 2 ganger i uken! Det vil komme opp videoer hver mandag og hver torsdag – litt usikker på når jeg starter. Muligens til neste uke, altså mandag 15.05.2017. Det er kun ett spørsmål, ønsker dere vanlige videoer, vlogger eller begge deler? Hvordan skal jeg dele dette opp? Har dere noen tips? ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg