Fresh sunday breakfast

 

INNLEGGET ER I SAMARBEID MED KITCHENTIME

 


 

SKJÆREBRETT HER
BRØDKURV HER

 

· HOMEMADE ROLLS + AVOCADO ·

Yaaay, jeg har endelig funnet roen, og kan blogge som normalt igjen! Leiligheten er vasket, nystekte rundstykker på bordet og en haug av motivasjon! Jeg føler den siste tiden har vært helt ekstrem, i tillegg til det har jeg hatt utrolig lite energi. Men av en eller annen grunn har jeg plutselig fått den tilbake. Som dere alle vet, så elsker jeg å stå på kjøkkenet, bare nå så står det en stor hjemmelaget sjokoladekake i ovnen, haha! Men ja, dere kan jo tenke dere hvor glad jeg er over å ha et samarbeid med Kitchentime! Jeg vet ikke om dere har fått med dere vlog-videoen (her) hvor jeg åpner opp pakken, men herregud, jeg sprekker av glede!

Skjærebrettet i grå marmor.. altså!! ♥ For ikke snakk om gull kurven som kan brukes til både brød, rundstykker og kaker. Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg til å vise dere enda flere frokoster, og spesielt da 17.mai frokosten! Yum yum. Vi pleier alltid lage et bord med masse forskjellig, samt noe godt i glasset. Selv pleier jeg alltid ha Champagne til stedet, men noe som også er fint med de som har barn – er å lage en enkel sommer drink med frukt og bær! Selv pleier jeg alltid ha alkohol fritt drikke tilgjengelig (i hovedsak fordi jeg selv er mer glad i brus, juice og smoothies, haha). 

6 kommentarer

Siste innlegg