Wish me good luck

GO IN THERE LIKE YOU OWN THE B$@CH
EXAM TODAY ↵

Til tross for et par stressende dager med tanke på eksamen, blogg (mailer og sponsor arbeid) og jobb, må jeg si at jeg ikke har dårlig samvittighet for bloggingen! Selvom dere kanskje ikke har hørt så mye fra meg den seneste uken, så skal dere vite at jeg i hvert fall har jobbet med andre ting når det gjelder bloggen. Bloggen er en fulltidsjobb, og jeg kan virkelig ikke hoppe over den – uansett hva. Men jeg føler kanskje at jeg kan droppe å skrive innlegg i ny og ned. Av og til er mailer litt viktigere. For som nå, i dette eksempelet: så ja – jeg har vært en dårlig blogger i 1 uke, men jeg kommer til å komme med MASSE spennende innlegg fremover – KUN på grunn av jobbingen jeg satt av på mail fronten under eksamens perioden.

Nå skal jeg dra å ta eksamen, vær så snill og ønsk meg lykke til. Sist gang jeg tok den, gikk det ikke så veldig bra. Så jeg må ærlig innrømme å si at jeg kjenner nervene ekstra godt i dag, kun fordi jeg ikke klarte målet mitt sist. Jeg bare ber til gud og krysser fingrene for at jeg kan legge dette faget vekk for alltid og aldri lese disse bøkene igjen, haha!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg