Modern design and stylish details

INNLEGG I SAMARBEID MED CHILI 

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

Hei fineste dere! Nå er sommeren rett rundt hjørnet, og hva er vell ikke bedre enn noen flotte hagemobler som du kan style hagen din opp med? Personlig elsker jeg utemøbler, og skulle gjerne hatt alt jeg sitter å ser på fra Chili. Disse er i hvert fall på toppen av ønskelisten i år! Chili har fantastisk masse fint, så jeg kan på det varmeste anbefale deg å ta en titt dersom du er ute etter noe litt mer lukseriøst

Et must for meg til sommeren er helt klart et par gode stoler/sofa + et bord slik at man kan invitere venninner og familie på besøk. En annen ting som er sinnsykt digg, er jo selvfølgelig en solseng!

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

Om du har lyst å bestille hjem noen av disse fantastiske produktene, så finner du blant annet det her – hagemobler! Hvilke type hagemobler syns du er finest? Jeg er selvfølgelig personen som gjerne elsker alt som er litt moderne, men med det samme må det være veldig simpelt, og ikke for mye detaljer! Happy shopping, sweethearts!

9 kommentarer

Siste innlegg