Positivity is the key

THINK POSITIV, BE POSITIV!
..AND POSITIV THINGS WILL HAPPEN.

Hei og hopp, fine dere! I dag har jeg sløvet i morgenkåpen i hele dag, uten å gjort noen ting. Veldig unormalt meg. Føler jeg alltid har noe på tankene, eller alltid må haste ut av døren. Men men! Deilig å ha en slik dag. Jeg vurderer forresten å lage en liten vlog til dere (takk til en super flott venninne som kom med tipset) – vog har lenge stått i tankene mine.. men jeg har liksom bare følt at livet mitt er uinteressant og kjedelig. Men herregud, jeg blogger jo! Dere liker jo bloggen, right? Så jeg kan jo ikke ha et så alt for kjedelig liv. Bloggen har nå lenge vært en utfordring for meg, og jeg syns det er tungt å holde på når det er slik. Så jeg har prøvd å motivere meg selv litt, prøvd å kanskje vært litt ekstra positiv til tross for alle de negative kommentarene som har tikket inn i det siste.

Er det flere som ønsker vlog? Får jeg nok “JA” kommentarer så lager jeg en i morgen allerede!

19 kommentarer

Siste innlegg