Happy Easter!

..WANT SOME CANDY, YUMMM ♥

· HAPPY HAPPY HAPPY EASTER SWEETHEARTS ·

Marsipan, kvikklunsj, brus og litt små godt er mildt sagt livet. Gjett om jeg koser meg maks nå! Påsken for meg har alltid vært med fylte påske egg, gjerne litt ekstra snacks hos besteforeldrene også. Haha, så ja, en godt likt tid på året. Nå gjenstår det kun grillmat, venner og litt ekstra hygge så ser jeg påsken på som feilfri. Eller, jeg mangler familien og vinter.. men det får gå for denne gang! Neste påske skal jeg hjem!

Det er koselig å oppleve Kristiansand i påsken da. Men hva i alle dager pleier dere å gjøre her i påsken? Kan noen fra Kristiansand komme med noen fine tips? En helt vanlig påske for meg i Finnmark består av blant annet scooter kjøring, isfiske, grilling på fjellet og familien samlet.

8 kommentarer

Siste innlegg