Stockholm, ta vare på hverandre

Jeg føler det blir så feil å stå forran et kamera å prøve å få frem et smil i dag, når det egentlig ikke finnes et smil rundt munnen min akkurat nå. Det er helt tomt. Tankene mine..meningene mine.. alt er tomt. De første tankene som slo meg ut da jeg så nyhetene, var jentene jeg var på språkreise med, hvordan gikk det med dem? Og midt oppi dette, satt jeg å kontaktet jentene mine som var her i Kristiansand for litt siden. Jeg har hatt panikk i hele dag. En så veldig stressende og utrivelig dag. Skal se om jeg får blogget noe til dere senere!

Ellers vil jeg bare si at jeg sørger med dere, Stockholm. Kondolerer til dere som mistet en kjær en, og masse tanker til deg som desverre måtte oppleve noe så sinnsykt jævlig. Vi står i hvertfall sammen, uansett hva – og da er vi sterke. ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg