Being inside on a rainy day

RAIN, RAIN, GO AWAY.. 
 

WEARING

JACKET FROM PINKYSWEAR – SIMILAR HERE
JUMPER FROM ACNE – SIMILAR HERE
SKIRT HERE (ADLINKS)

 

· CUDDLE WEATHER ·
A GOOD REASON TO STAY INSIDE

Regnværsdager er vell kanskje ikke alltid grunnen for å holde seg hjemme å sniktitte på serier, for da ville det blitt veldig mye sofa-sliting til slutt. Hadde bergensere gjort det samme som meg hver dag det hadde regnet, så hadde de faktisk ikke hatt et liv. Regner jo konstant i Bergen. Haha! Har flere blogglesere som faktisk bor i Bergen, og hvis jeg nevner at vi har hatt flott vær her i Kristiansand, får jeg alltid denne tilbake: Jaja..her i Bergen har vi hatt regn vi. 

Nei, i dag tok jeg faktisk fatt i både klær og sminke og kom meg på shopping. Jeg har også vært innom HM et par ganger i løpet av de siste 3-4 ukene, for de har en neglelakk jeg har så sinnsykt lyst på. Men fyller de på? Nei. Okei, det er vell kanskje ikke snakk om å fylle på. Kanskje mer at de er utsolgt! Men HM hvis dere ser dette – få inn fargen Off the grind! Så sinnsykt fin..♥ Ps: ikke glem å meld deg på konkurransen om å vinne 100.000,- her

7 kommentarer

Siste innlegg