Sunday sweet treat

…AND A CUP OF COFFEE ♥
HAPPY SUNDAY EVERYONE, HAVE A GREAT DAY!

Helgen er tiden hvor jeg får tid til å gjøre ting som for eksempel baking. I dag tidlig bakte jeg noen kjempe gode makroner, mmMmm! Prøvde å få en liten påske-feeling inn i bildet med makron fargene, men det gikk ikke helt som forventet. Jeg får prøve på nytt da påskeferien virkelig slår inn. Haha, verdt et forsøk. Kjenner jeg er skikkelig trøtt og sliten i dag, faktisk litt små sulten i tillegg (noe som aldri er en god kombinasjon for Benedikte). Så nå skal jeg ta et eple i hånden før jeg setter i gang med en liten lunsj. 

Ellers vil jeg påminne dere alle om konkurransen som er i gang med Astrid’s frisør. Den avsluttes faktisk i morgen allerede, wiiii. Så meld dere på! Helt øverst i headermenyen finner dere en link “Giveaway” som dere kan klikke inn på, denne fører dere rett til konkurranse-siden. Lykke til alle sammen 

6 kommentarer

Siste innlegg