Tidenes aprilsnarr!

TRY TO MAKE ME LAUGH

Hei, og god første april! Noen som har latt seg lure i dag? Haha! Det har heldigvis ikke jeg, og håper selvfølgelig det holder seg slik. Jeg er ikke så veldig glad i å bli lurt, eller lure andre, men jeg elsker å høre hva andre har brukt! Kom med dine beste aprilsnarr under i kommentarfeltet! Hadde vært gøy å lest gjennom.

Jeg stilte vekkerklokka til kjæresten 2 timer frem. Det vil si at han stod opp klokken 06:00, når han egentlig ikke skulle opp før 08:00. Han fortalte gang på gang hvor trøtt han var, men i dusjen kom han seg og ut døra. HAHA! JEG LER! Stakkars gutt.. kom på stengt dør han. For jobben åpnet ikke før 08:00! 

3 kommentarer
    1. Haha, så vittig.. Jeg har ikke lurt noen eller blitt lurt, men jeg har en veldig god en! Hvis du har oreokjeks eller andre kjeks, med sånn fyll inni. Så bytt dette ut med tannkrem 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg