Ten Minute Tan

 

PRODUKTENE ER SPONSET AV FANTASTISKE HEXASHOP
❥ TEN MINUTE TAN, A NEW FAV

 


↓ DEN RASKESTE MÅTEN Å FÅ EN LETT OG NARUTLIG GLØD ↓

· IKKE BRUK OLJEBASERT FUKTIGHETSKREM ELLER DUSJSÅPE ETTER PÅFØRING AV TEN MINUTE TAN.
· SMØR EN RIKELIG MENGDE PÅ KROPPEN MED SIRKULERENDE BEVEGELSER
​· TEN MINUTE TAN KAN PÅFØRES DAGLIG FOR Å BYGGE OPP FARGEN
· ANBEFALER Å BRUKE EN TANNING MITT MENS DU PÅFØRER
· KLAPP DEG TØRR ETTER DUSJEN, IKKE DRA!
· VENT I 10 MINUTTER FØR DU DUSJER.
· VENT OPPTIL 4-TIMER FØR RESULTAT

EN REKKE GODE FORDELER ❥

Hei skjønninger! Nå har jeg endelig fått testet Ten Minute Tan over lengere tid. Eller jeg har i hvertfall testet denne daglig og sett hvor lett man for eksempel kan bygge opp fargen. Først og fremst er jeg overrasket over hvor fin og naturlig glød denne gir. I tillegg ble jeg ekstra overrasket da jeg så at den var proppfull av Anti-aging ingredienser (Matrixyl 3000 og Rosehip)! Altså, det finnes absolutt ingenting negativt å si. Jeg er helt forfær, og kunne ikke tro fargen den gav meg. 

Men nå skal det sies at jeg ikke kommer til å slutte med Vita Liberata pHenomenal Mousse, for jeg syns faktisk den fargen er litt mer brunere. Den gir meg litt sterkere farge! Men jeg elsker å bruke Ten Minute Tan når fargen av mousse’en begynner å forsvinne, eller de dagene hvor jeg har det ekstra travelt. For som dere sikkert allerede vet, jeg er avhengig av å være brun. Haha! Selvbruningsprodukter er livet mitt. Dere finner Ten Minute Tan HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg