Spring Wanties

1: HERE / 2: HERE / 3: HERE / 4: HERE / 5: HERE / 6: HERE
7: HERE / 8: HERE / 9: HERE / 10: HERE / 11: HERE / 12: HERE
 / 13. HERE (adlinks)

Det er ikke lenge til våren er her, i hvertfall ikke i Kristiansand. For knappe dager siden satt vi med 18 varmegrader, og i går var det også ganske så greit vær. Litt mer kjølig i går, men nok varmt til at det føles ut som vår! Syns mer syns på dem lenger Nord, haha! Kolonnekjøring på grunn av snestorm, hunder som er full av sneklumper fast i pelsen og vinduer full av sne. Dere som fremdeles sitter i kulden, jeg tenker på dere. Å jeg skal absolutt sende litt sol og varme over.. ♥

Dette er forresten mitt første innlegg hvor jeg viser frem ting jeg allerede har bestilt, eventuelt favorittene mine. Hva syns dere om det? Jeg har tidligere lest på bloggere som legger ut slike inspirasjons bilder til antrekk, og jeg elsker dem. De gjør det så enkelt å finne frem plagg! Syns dere jeg skal starte med dette? Jeg kunne godt tenkt meg å lagd slike innlegg 1 gang i måneden eller noe. Om dere ikke liker det, si gjerne ifra. Da fortsetter jeg heller som jeg alltid har gjort tidligere.

6 kommentarer

Siste innlegg