Frisør`n Tana v/Astrid Nilsen: Giveaway

Reklame | Frisør´n Astrid

INNLEGGET INNEHOLDER SPONSET PRODUKTER
I SAMARBEID MED ASTRID’S FRISØR 

. . . 

O L A P L E X ,  I  L O V E  Y O U

Jeg er helt i lykkerus, endelig dere. Som en enorm takk for at dere følger meg og bloggen, har jeg endelig kommet frem til at vi skal kjøre i gang en liten Giveaway hvor akkurat du kan vinne den populære Olaplex kuren fra Astrid’s frisør. Det er en liten gavepakke, så om jeg ikke tar helt feil skal det følge med litt små greier i tillegg. Jeg håper i hvertfall dette faller i smak. Blir etterspørselen stor nok, og folk viser at de virkelig vil vinne ting – kommer jeg automatisk til å gjøre dette oftere.

· GIVEAWAY ·

For å delta må du følge noen enkle punkter: Du må ha mulighet for å hente pakken selv hos Frisør’n v/Astrid Nilsen (Rådhusveien 12, 9845 Tana). Kommenter dette innlegget med navn og email. Til slutt lik facebook pagen min her (det er nemlig her vi poster vinneren) og deler du blogg innlegget blir vinner-sjansen større.

Vinneren trekkes 03.04.2017. Good luck ♥

26 kommentarer

Siste innlegg