You brightens up my morning

. . . ALL YOU NEED IS LOVE & A CAT . . . 
I’M HERE FOR CUDDLES

Hei, og god morgen! I dag våknet jeg rundt 08:00 tiden av meg selv, i tillegg var denne 17 åringen våken hun også. Som regel pleier hun å sove til langt ut på dag. Syns det var så ekstremt morsomt – for hun er veldig veldig kosete sånn egentlig, men da hun rettet blikket mot kameraet og skjønte hva som foregikk, ville hun ned. Blogging var ikke noe for denne gamlingen! ♥ Haha, så da fikk jeg kun 1 bilde å får nøye meg med det..

Akkurat nå i skrivende øyeblikk har jeg Pys (pusi) liggende helt inn til meg. Syns det er så koselig.. Hun både maler og snorker, haha! Smelter helt. I dag har jeg en del jobb å gjøre, samt så har jeg eksamen om ikke så alt for lenge (wish me good luck), så jeg må virkelig lese godt nå den siste måneden. Huff, kjenner jeg gruer meg. Har virkelig en dårlig følelse, ihvertfall på 1 av dem. Jeg sliter blant annet fryktelig i matte, så jeg må bare gjøre så godt jeg kan.

♥  ♥  ♥

WISHING YOU A WONDERFUL SATURDAY! 

9 kommentarer

Siste innlegg