A way to rock the fishnet trend

❥ TRYING SOMETHING A LITTLE DIFFERENT

På tide å få inn noe nytt og spennende på bloggen, er dere ikke enig? Har vært veldig ensidig og kanskje litt kjedelig – så nå er det på tide å ta i litt! Hva syns dere om dagens antrekk? Når disse tightsene først kom inn lo jeg hardt, og kunne ikke tro mine egne øyne. Men jeg syns faktisk ikke disse er så ille lengere. Jeg måtte bare finne en måte å style de på slik at det ble min stil. Uten disse knehøye støvlettene kunne jeg nok aldri gått i dem. De er også veldig fine med jeans. 

Tidligere i dag besvarte jeg spørsmålsrunden, finally. Tok sin tid. Så derfor har jeg fikset meg litt ekstra! I tillegg så er det fredag, noe som betyr en ekstra koselig kveld med kjæresten! Av en eller annen grunn har jeg fått for meg at det er super stas å fikse seg bare fordi det er fredag. I mitt hode må denne dagen feires vær dag med godt humør og dagene fulle av planer. Hvis ikke så blir det noe feil i systemet mitt, føler jeg. Haha! Yaaas, jeg elsker fredager! 

IM WEARING

OVERSIZED JUMPER FROM BOOHOO
FISHNET TIGHTS FROM NELLY
SHOES FROM NELLY

 

HAVE A BEAUTIFUL DAY ♥

20 kommentarer

Siste innlegg