I love my hairdresser

❥ I samarbeid med Astrid’s Frisør


 

 HAIR IS SUCH AN IMPORTANT PART OF
who we are and our everyday style..

 

· SOME OF MY FAVORITE HAIR PRODUCTS AT THE MOMENT ·

Jeg fortalte dere tidligere at jeg og Astrid’s Frisør skulle ha et samarbeid, og nå har endelig produktene kommet fram! Jeg har allerede fått testet ut mange. Dette er kun halvparten av alle produktene som ble sendt i posten, så jeg har enda mange produkter jeg skal prøve ut. Nå kan dere virkelig glede dere. Ikke bare blir dette et lite samarbeid, men jeg har også en spennende overraskelse til dere lesere som kommer senere når jeg har fått testet ut produktene! 

Jeg vurderer å lage en “everyday haircare routine” slik at dere får sett hvordan jeg bruker enkelte produkter, samt en video hvor jeg kanskje snakker litt om selve frisøren til Astrid? Jeg vet ikke helt, hva ønsker dere å høre? Astrid har vært min personlige faste frisør i alle mine år, så til dere alle som spør om håret mitt → ikke spør meg, få de på salongen til å hjelpe deg. Alle som jobber der, vet hva slags koder de skal bruke for å få samme hårfarge, samme klipp, eller hva enn det måtte være. De alle vet hvem jeg er, så er bare å trekke opp et bilde av meg så skal de nok klare å hjelpe. Ellers tar jeg veldig gjerne i mot spørsmål som hvilke produkter jeg bruker, hvordan jeg styler det, osv osv! Men nå skal jeg skylle ut hårkuren (Olaplex er seriøst overraskende bra, fysøren!!) jeg har satte i håret – fikse meg å komme meg ut en tur. Vi snakkes senere. Og ikke glem, fortell meg hvilken video dere ønsker i samarbeid med Astrid’s frisør! 

13 kommentarer

Siste innlegg