Spending my weekend with my bae

SATURDAY WALK IN BANEHEIA
ABSOLUTETLY LOVE THIS PARK!

BOWLING
STRIKE STRIKE STRIKE

A LITTLE GLASS OF WINE
GIRLSNIGHT OUT, YAY!

· THANK YOU FOR A LOVELY WEEKEND ·
BAE, I LOVE U SO MUCH

Hei fine! Håper dere har hatt en like fin helg som meg, for jeg har virkelig hatt en super helg med de beste. Fy søren som vi har koset oss her i Kristiansand! Vi har gjort så enormt mye, og samtidig fått slappet av. Sist gang ble det mye sofasliting og filmtitting, så denne gangen bestemte vi oss får å virkelig gjøre noe. Helene har dere nok sett og hørt om tidligere på bloggen, og spørsmål om venner får jeg ofte. Det er sjeldent jeg poster innlegg og bilder om/av venninner, og det har sin personlige grunn. Men er uansett ikke det vi skal snakke om, poenget er bare at nå får dere et lite etterlengtet innlegg!

Helene har som sagt vært her over helgen, og vi har både gjort det ene og det andre, mye latter! Er nesten så jeg får lyst å filme vlog neste gang hun er her.. haha! Tipper vi kunne fått frem mange smil. Jeg gleder meg allerede til neste gang hun kommer, vi satt faktisk tidligere i dag å planla når neste tur skal bli – samt hva vi skal gjøre. Can’t wait.. Uansett, jeg er evig takknemlig for å ha en slik venninne stående så nær meg. Tusentakk Helene, du er herlig. 

10 kommentarer
    1. Heia! Ville bare si at du rocke blogglivet, du inspirere mæ og gir mæ motivasjon til å starte en blogg nok en gang. Ser også at du kjenner min tremening, Tonje!
      Lurte også på om du kunne ha en spørsmålsrunde eller noe lignanes? Har nylig begynt å lese bloggen din så æ “kjenne” dæ ikke så mye! Lurte på;
      -Hvilken linje går du, eller hva studerer du?
      -Hvor i Tana er du ifra?
      -Hva syntes du om ungdomsmiljøet i Alta? Evt trivdes du å bo der?
      -Hvor gammel var du når du og kjæresten ble ilag?
      -Hva studerer han?
      -Har du noen eksakt jobb utenom Blogg/sponsing?
      Hilsen jente fra Finnmark!♥

    2. S, 00: Åå tusentakk! You made my day <3 Setter pris på sånne kommentarer!!

      Det kan jeg så absolutt, skulle egentlig hatt spørsmålsrunden den 10'ende mars, men har blitt veldig forsinket med den.. spørsmålene er notert ned, og besvarer så mange som mulig når jeg får tid til å sette i gang med video innspilling 😀 Regner med den kommer iløpet av 1 uke!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg