A super yummy sunday snack

EASY, HEALTHY & YUMMY 

· ORANGE DIPPED IN DARK CHOCOLATE ·

Gjett hva jeg skal kose meg med nå i kveld? jo, appelsin dyppet i mørk sjokolade. Jeg har alltid vært skeptisk til appelsin og sjokolade, helt frem til jeg smakte en sjokoladekjeks med appelsin inni. Nam! Tok en liten smaksprøve før jeg satte de i kjøleskapet, og jeg klarer ikke vente til de er ferdig. Føler meg nesten som et lite barn som venter på lørdagsgodteriet sitt før barnetv, haha. 

Veldig enkelt var det også å lage. Skrell opp 1 appelsin, del de opp i båter og dypp dem først ned i smeltet sjokolade, dermed strø kokos på toppen. Det er helt opp til deg om du ønsker kokos eller ikke, men som dere alle vet, jeg er en kokos elsker. Jeg liker også å sette de i kjøleskapet før jeg serverer dem, kald appelsin og stivnet sjokolade er helt klart best. Just a small tip from me! 

8 kommentarer

Siste innlegg