Songs that gives me energy

Jeg husker før så var det mange som likte når jeg tipset om musikk jeg høre på, og musikk for meg er en stor del av hverdagen. Når jeg sitter inne på kontoret hører jeg som regel på sanger som gjerne er litt glade og inspirerte i lyden, og ellers hører jeg svært ofte på fest musikk til hverdags! Sjeldent at jeg setter på rolige sanger, men jeg har noen favoritter der også som gjerne slår godt ann ved sengetid.

❥ SONGS THAT GIVES ME ENERGY

Shower – Becky G
Kunne vært verre – Skei & PT
Shape of You – Ed Sheeran
All Night – The Vamps, Matoma
Don’t Let Go – Lila, Rat City
Rullar fram – Fronda
Fireogtyvegods – Karpe Diem
Demons – Imagine Dragons (!!!)
Wasting Your Time, feat. Alida – JCY, Alida

5 kommentarer
    1. Hører selv på nesten alle sangene du har i den listen din <3 her e min liste:
      ♬ Alan Walker - Alone
      ♬ Imagine Dragon - Believer
      ♬ Imagine Dragon . Demons
      ♬ Sia - Elastic heart
      ♬ The Vamps - All Night
      ♬ Bbx ft TonyT & Alba Kras Crazy (Candycrash remix)
      ♬ Shaggy - Only Love
      ♬ Broiler - Amazing ft Kurt Nilsen
      ♬ Cir.cuz - Din idiot
      ♬ Kygo - It ain't Me ft Selena Gomez

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg