Verdens beste kjøleskapsgrøt

❥ KJØLESKAPSGRØT MED KOKOS, BRINGEBÆR OG MANGO..

Nå er jeg utrolig stresset, og utrolig sulten – og da er det ingenting som slår en god sunnhetsbombe som både er mettende og frisk! Hadde jeg ikke lagd denne frokosten idag, måtte jeg enten skippet frokosten, eller skippet blogg innlegg. Akkurat nå har jeg 10 minutter på meg, før jeg må være ferdig stelt. Og har allerede brukt over 1 time på kun 1 innlegg – så jo, 10 minutter på å gjøre ferdig 1 innlegg, det er kort tid dere. 

Tilbake til overskriften, jeg har aldri vært personen som har likt konsistensen på kjøleskapsgrøter. Det har vært en skrekk og gru, og jeg har liksom aldri gledet meg til frokost når det har vært på matplanen. Men jeg tror faktisk jeg klarte å finne ut en super god oppskrift! Mangoen gjør virkelig hele greia, så vær så snill å ikke skipp mango dersom du skal prøve ut oppskriften! Sikkert noen der ute som syns selve grøten også faller i smak, men bare den – nei, ikke for meg. Jeg må ha frukt og bær ved sidenav. 
 


MIKS SAMMEN KVELDEN FØR:

3 DL LETTKOKTE HAVREGRYN
3.5 DL KOKOSMELK
1 TS VANILJESUKKER

TOPPES MED:

NOEN DRÅPER LIME
BRINGEBÆR
MANGO
 

IT’S WEEKEND SOON, YAAYY!
HAVE A WONDERFUL DAY, SWEETHEARTS 

6 kommentarer

Siste innlegg