Today’s Casual Work Attire

· A SYMBOL OF HARD WORK ·

Når jeg først går inn for det, så går jeg virkelig inn for det. I dag har jeg jobbet med bloggen beinhardt. Spilt inn 1 video, lagd ferdig et sponsor innlegg, vært å trent, tatt enda flere bilder, gjort enda et samarbeidsinnlegg (derfor jeg er så brun på kroppen og hvit på leggene. Nettopp for å vise før og etter bilder, haha) Tok seg ikke så bra ut på bildene, meeen men! NÅ skal jeg hvile og endelig puste ut. Gleder meg allerede til en ny dag i morgen.

Ellers sitter jeg i spenning å håper på at pakken skal komme imorgen. Har nemlig kjøpt en liten gave til kjæresten (SÅ spent på om han liker det). Pleier vanligvis la han plukke ut det han vil ha, dersom jeg skal kjøpe noe – men denne gang valgte jeg helt selv. Jeg og Thomas har så ulik stil som du kan få det, det finnes ikke likhetstrekk på oss der. Så dette blir virkelig spennende. OG DERE – nå ble det mye på en gang, beklager! Men vet dere om et bra lite kompaktkamera som man kan vlogge med? Har super lyst å teste det ut!

4 kommentarer

Siste innlegg