Sundays Brekkie: Chia Jar


 

YUMMM..

 

SLIK GJØR DU:

4 SS CHIA MIKSES SAMMEN MED
1 DL MANDELMELK + 1 DL MELK
 

 

God morgen alle hjerter! Det er søndag, og det betyr en heftig og effektiv jobb dag for min del. Slik har det forsåvidt alltid vært. Jeg har jo gjennom hele livet mitt (etter vgs) jobbet på hotell, og på hotell har man åpent søndager. Så jeg har aldri sett på søndag som en hviledag, men det elsker jeg. Jeg elsker å komme i situasjoner hvor det er mye å gjøre! 

Før jeg setter i gang med å bake gode pizza snurrer til meg og kjæresten, tenkte jeg bare å dele Chia pudding oppskriften min med dere. For å være helt ærlig er dette første gang jeg smakte det, og det falt ikke helt i smak hos meg. Men jeg har en følelse på at dette er noe man må bli vant til, akkurat samme med Avocado og Sushi. Det var ting jeg måtte spise minst 3 ganger før jeg virkelig fant ut om jeg likte det eller ikke (jeg elsker begge delene for øyeblikket). Så jeg skal gi det en ny sjansje en annen dag! Men oppskriften er der om noen skulle ønske å teste ut. Gjerne lag de kvelden før, og flere glass om dagen. Kan stå i kjøleskapet i opptil 2-3 dager. ♥  Men nå skal jeg hive meg rundt med baking, dermed publisere nytt innlegg til dere! Vi snakkes senere idag. Stor klem!

5 kommentarer
    1. Det er bra du setter pris på det når du får mye å gjøre da, selv på en søndag! 🙂 Pizza snurrer hørtes kjempegodt ut! Kos deg!

    2. Ler, jeg er som deg for sure.. Må gi ting en ekstra sjanse gjerne, sånn som med avokado. Now I love it! <3 Chia feilet jeg litt med første gang, men jeg skal se å lage det igjen.. Hopefully faller det bedre i smak da *knis*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg