BLOG BIRTHDAY

Reklame | Festkompaniet

// I SAMARBEID MED FESTKOMPANIET

· MY FIRST BLOG BIRTHDAY ·
2 YEARS ♥

I dag er det 3 mars, noe som betyr at bloggen fyller 2 år. Det er helt sinnsykt hvor mye jeg har lært om meg selv og generelt om business de siste 2 årene. Dere aner ikke, jeg er evig takknemlig. Bloggen gjør meg ikke bare selvsikker, men på mange områder føler jeg for en gangsskyld at dette er noe jeg mestrer. Jeg hadde aldri i min villeste fantasti trodd jeg en dag skulle tjene penger på bloggen – aldri. Det er helt vilt! Jeg håper av hele mitt hjertet at dere ønsker å følge meg videre, jeg ser ihvertfall frem til et nytt og spennende år med dere. Jeg kommer ikke til å slutte med det første!

Som dere sikkert har fått med dere, har det vært ufattelig mye styr på gang de seneste dagene. Jeg har tilbringt enormt mye tid på kjøkkenet! I dag har jeg for eksempel lagd en helt herlig nugattikake, samt pikekyss! Yum! Og for knapt noen dager siden, feiret jeg min egen bursdag med gode terter og paier. Jeg gikk forresten gjennom budsjettet mitt og sammenliknet det med i år, og wow. Må si jeg er ganske imponert over hva jeg har klart å tjene inn! Til tross for en så liten blogger som jeg er, så gir jeg meg selv en stor klapp på skuldra. Hele poenget mitt er; beklager for dårlig blogging i det siste! Jeg liker å tro det hjelper på dersom jeg forteller dere grunnen. Selv om det sikkert er svært uinteressant.

KATEGORI: BAKING, KAKEPYNT – HOORAY HER OG HAPPY BIRTHDAY HER
KATEGORI: FESTUTSTYR, GODTEPOSE I GULL HER & GULL/BRUN HER
KATEGORI: FESTUTSTYR, BALLONGER – HVITE HER OG SØLVE HER
KATEGORI: BAKING, KAKELYS – HER

MMM..

Hvis dere ønsker oppskrift må dere gjerne si ifra så kommer jeg ut med det! Har bare ikke hatt tid foreløpig til å sette meg ned, men om etterspørselen skulle bli stor gjør jeg selvfølgelig det. Og siden bloggen fyller år, tenker jeg å komme med en liten giveaway til dere veldig snart. Ingenting er planlagt riktig enda, annet enn mitt store ønske om å virkelig vise at jeg bryr meg om dere.

Men før jeg og kjæresten setter oss ned med et godt kakestykke vil jeg bare rette en stor og enorm takk til dere lesere, til festkompaniet som har bidratt noe helt vanvittig og selvfølgelig en stor takk til familie og venner som heier meg opp. Jeg elsker dere!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg