It’s My Birthday!

Reklame | Festkompaniet

// I SAMARBEID MED FESTKOMPANIET

TALL BALLONGER FINNER DU HER.
KATEGORI: FESTUTSTYR → BALLONGER → BALLONGER MED TALL

CONFETTI BALLONG KIT FINNER DU HER.
KATEGORI: FESTUTSTYR → BALLONGER → CONFETTI BALLONGER

· SWEET 23 ·

Herregud, i dag er dagen! Jeg fyller 23, noe som for meg er helt sykt. Syns ikke det er lenge siden jeg var 18 år og gikk på vgs, for ikke snakk om russetiden! Som om den var i går. Men jeg er ihvertfall klar for et nytt år ♥ Først må jeg si at dagen har vært helt super hittil, og jeg gleder meg til å nyte den videre. Husker dere jeg sa at jeg trengte ny kjøkkenmaskin? Nå har jeg fått det i bursdagsgave av min aller fineste kjæreste! Skal love dere at jeg og Kenwood maskinen skal dikte opp noen supre oppskrifter til dere her på bloggen fremover. Men nå skal jeg straks ha litt kvalitetstid sammen med kjæresten før vi får besøk – og før jeg hopper i finstasen tenker jeg bare ønske dere en riktig god søndag. Bildedryss fra bursdagen min kommer imorgen, eventuelt ikveld allerede! Stoor klem.

7 kommentarer

Siste innlegg