Weekend is here

X O X O

Har sovet 2 timer i natt, og vært på skolen frem til nå – jeg er med andre ord helt ferdig. Kjenner jeg behøver noe som kan gi meg litt energi så jeg holder ut dagen, det er helg og jeg føler absolutt ikke for å sove vekk hele fredagen. På lørdag vil jeg stå opp tidlig som vanlig, ta en kopp kaffe og nyte det fine været som ser ut til å komme. Er det noe jeg virkelig ikke liker, så er det feil døgnrytme.

Planen var egentlig å dra ut på byen idag, men ombestemte meg raskt. Haha, vi får nå se. Hadde jo vært koselig å sett folka, føler det er lenge siden sist! Men med det samme så tenker jeg også spare litt på helsa frem til feiringen av bursdagen min. Som jeg har nevnt til dere tidligere, er jeg ikke så fryktelig glad i å dra ut når det ikke skjer noe særlig – så jeg sparer meg alltid og venter til det skjer noe morro. Jeg får se, har fremdeles et par timer på å samle meg og vurdere saken! Nå, først og fremst, skal jeg ihvertfall fikse dere et beauty innlegg så dere har noe koselig å lese på ikveld. Ha en fin helg ♥

8 kommentarer

Siste innlegg