Banana doughnuts

· THESE HEALTHY BANANA DOUNUTS ARE JUST WHAT YOU NEED IN THE MORNING ·
DUSTED WITH ALMONDS ↵

 

God morgen hjerter, håper dere hadde en strålende dag i går. Min var ihvertfall full av kjærlighet, blant annet var det ikke bare kjæresten jeg viste ekstra kjærlighet til, men også fremmede mennesker. Var på butikken for å kjøpe brus, da jeg støtte på en gammel mann som ikke fikk handlevognen sin over dørstokken ut fra butikken, så da hjalp jeg han selvfølgelig (ville så klart gjort dette ellers i hverdagen) – selv om han protesterte på at jeg ikke trengte å bruke tiden på han. Men han gikk fra å være smålig irritert til å bli glad, og det betydde mer enn nok for meg. Jeg snur ryggen til, å i det jeg skal gå hjemover hører jeg han rope “hei du, ha en flott dag videre!!” ♥ Ikke bare gjorde jeg kanskje dagen hannes bede, men jeg gjorde også min. 

Etter en flott dag i går, bestemte jeg meg for å lage disse nydelige banan dounutsene. Har vært å kikket litt på pinterest å fant mange oppskrifter på fortskjellige dounuts – både de som var fylt med mandler, tørket frukt og rosiner. Det var så ufattelig mange varianter, så ble litt vanskelig å velge. Jeg tipper at oppskriften vil forandre seg da jeg får lagd disse et par ganger ekstra. Ting blir alltid bedre når du har fått prøvd deg litt frem. Foreløpig gikk jeg for en søt smak, men som likevell skulle være sunn. Mmm!! 
 

HAVE A NICE DAY ✦

20 kommentarer

Siste innlegg