Roses & Macarons

PINK AND ORANGE ROSES
CHOCOLATE & VANILLA MACARONS

MMMM..

Jeg nevnte til dere tidligere at jeg hadde lyst å prøve meg på makroner, og det har jeg gjort. Har bakt vaniljemakroner med sjokoladegranasj & sjokolade makroner, mmm! Dere aner ikke hvor fantastisk godt det smakte. Var veldig nervøs i det jeg holdt på å måle opp ingrediensene, så for meg de verste sermoniene hvor makronene kunne sprekke – haha. Hadde vært litt kjipt å ødelagt disse godbitene på selve valentinsdagen. Om det hadde skjedd, har jeg hørt at det hjelper på å spraye vann på dem (men det er jeg ikke sikker på). Så hvis noen har vært riktig uheldig, prøv det. Mulig det hjelper på!

Vil forresten anbefale dere å ta en titt innom nettbutikkene som dere liker. Selv pleier jeg alltid huke av e lite hjerte på favorittene mine å vente til dager som dette. Nå er det såppas mye salg at jeg tror noen av favorittene klikkes hjem, hihi. Foreløpig har jeg kun bestilt en topp hjem, og gud som jeg gleder meg til den kommer. Den er litt mer beregnet til sommeren når det er sol og varmt, men kan også brukes på fester eller andre feiringer. Gleder meg til å vise dere. ♥

10 kommentarer

Siste innlegg