10 Things to do on a Sunday

1. Nå som det er vinter, er det ingenting som er mer pefekt enn å ta seg en herlig skitur.
2. Ta på deg den deiligste pysjen du har i garderoben, og se på serie i hele dag. Det er hva jeg kaller happiness!
3. Ring å slå av en prat med et familiemedlem du kanskje savner, eller bestevenninnen din som bor et stykke unna.
4. Ta med deg de nærmeste vennene for å dra ut å spise et herlig måltid, det skal vi idag! Hihi, litt ekstra hygge på en søndag.
5. Rydd i alle kriker og kroker, gjerne ta vaskekosten i samme slengen. Da vil du få en herlig følelse på mandag! Ukene pleier som regel å være veldig stressete, så hva er vell ikke bedre å gjøre seg selv en liten tjeneste?

6. Planlegg den kommende uken, og sett inn litt ny musikk på spotify listen din.
7. Finn frem bøker du kanskje ikke har lest, selv trekker jeg alltid opp magasiner.
8. Lag noe ekstra godt som gjør deg glad, enten om det skulle være sunt eller usunt! Jeg for eksempel, lager alltid rundstykker!
9. Vis ekstra kjærlighet til kjæledyret ditt. Jeg bruker alltid søndager på å trene Jessie (hunden min), litt triks, lukte seg frem til snacks osv.
10. Nettshopping. Vet ikke om jeg trenger å si så mye mer på dette punktet – annet enn at det er utrolig koselig! Da har man virkelig noe å se frem til utover uken som kommer.

.. NOW THIS IS WHAT I CALL A PERFECT SUNDAY

20 kommentarer

Siste innlegg