It’s the weekend, bun day!

· JUST RELAX ·

Åh det er lørdag dere, det er endelig helg! Jeg har logget i sengen helt frem til nå og chillet med viaplay. Jeg har nesten stoppet helt med å dra ut i helgene, ikke at jeg pleide å dra ut så veldig mye før heller, men jeg syns ikke det er noe særlig morsomt lenger. Spør dere meg er det mye bedre å være hjemme, dra på bowling eller sette på en film. Jeg har dessuten ikke tid å være fyllesyk på en søndag, da det er en av de mest stressende dagene i uken. For det første planlegger jeg bloggmåneden min på søndager, jeg prøver å besvare alle kommentarer som jeg ikke har rukket å besvart på ellers, jeg skal blogge og i tillegg ta rundvasken her hjemme. For ikke å glemme rundstykke/brød bakingen. ELSKER å ha nystekte rundstykker utover uken! 
 

..ihvertfall, denne helgen skal jeg ladde opp batteriene og la kroppen slappe av. Det er heller ikke lenge til valentinsdag og morsdag, noe jeg også skal gjøre klart og forberede litt overaskelser til de to mest fantastiske menneskene i livet. Heldigvis har jeg lillesøster som er super til å hjelpe med enkelte punkter her  Uten henne hadde jeg blitt så mye mer forsinket enn hva vi allerede er. Det vi er veldig glad i å gjøre, er jo å la morsdagen gå som den går: kanskje vise litt ekstra kjærlighet, lage noe godt/kjøpe inn noe snacks å bare chille. Så kjøper vi heller en ekstra fin gave på bursdagen til mamma (da hun har bursdag ganske nærme morsdagen). Men skal ikke røpe så alt for mye her, da jeg vet mamma og kjæresten leser den (ihvertfall noen innlegg). Uten lillesøster hadde jeg nok blitt mer forsinket enn hva jeg allerede er med ting.. huff! Og nå vet jeg med sikkerhet at hvis noen av de leser dette så får jeg høre at jeg ikke trenger å stresse/tenke på slikt, haha!! De er så gode. 
 

WISH YOU A WONDERFUL WEEKEND ♥

14 kommentarer

Siste innlegg