Successful Self Tanning

I samarbeid med Hexashop 

· BEFORE & AFTER ·
FAKE IT FLAWLESSLY, GORGEOUS TAN

La meg starte hele innlegget med å si at dette er helt sinnsykt, resultatet er nesten ikke til å tro. Bilde ovenfor viser deg før og etter selvbruningen. Som nevnt tidligere har jeg en ekstremt tørr hud, og da har alltid utfordringen min vært å finne en selvbruning som kan gi meg et jevnt resultat (de med veldig tørr hud vil absolutt kunne kjenne seg igjen). Alltid har jeg hatt problemer med at selvbruningen fester seg til de tørre områdene, spesielt på ben og armer. At jeg nå har funnet en selvbruning som faktisk sitter jevnt på meg, er helt sinnsykt. 


 

· PHENOMENAL HERE & BODY BLUR HERE ·
 



 

· PHENOMENAL ·

Jeg går ut i fra at de fleste lurer på det samme som meg, når jeg velger å gå til innkjøp for en selvbruning. Lukt, farge, varighet og konsistens er 4 viktige faktorer som for meg utgjør om selvbruningen er god eller ikke. Phenomenal Mousse er utrolig luftig i selve konsistensen, veldig enkel å påføre er den også. Noe jeg spesielt er veldig fornøyd med, er at den tørker såppas fort inn i huden, at jeg enkelt kan se områder jeg har glemt å ta over. 

Fargenyansen “dark” som jeg har, er en selvbruning jeg vil anbefale til de som ønsker en dyp brunfarge gjennom hele uken på kun noen timer. Om du heller foretrekker en gradvis farge, vil jeg kanskje anbefale deg å se på produkter som dette: Marula Dry OilFabulous Gradual Lotion. Ta gjerne kontakt med kundeservice hos Hexashop dersom dere lurer på noe (eventuelt meg så fremt det gjelder produkter jeg har). 

Vita Liberata pHenomenal finner du her

· BODY BLUR ·

På alle bildene med bena mine, kan dere se hvordan Body Blur sitter på huden etter èn omgang med selvbruning. På bildet ovenfor har jeg altså smurt på meg selvbruning, sovet med dette over natten, gått i dusjen for å skylle vekk det overflødige – dermed smurt på Body Blur for å blant annet få en fin glød, ikke minst få jevnet ut huden enda bedre. Mulig jeg lager en video til dere om dette senere, bare å gi beskjed hvis det er ønskelig. 

Noe annet vi kan bruke Body Blur til, er for eksempel sminke. Den kan brukes på flere måter enn bare på kroppen, noe som er veldig høvelig spør du meg! En helt fantastisk flott dame som jobber hos Hexashop, har gitt meg et godt tips om å blande denne inn med en god fuktighetskrem og bruke den som en skimrende primer. Og dere: jeg måtte bare pent spørre om jeg kunne dele tipset her på bloggen også, for det gav meg en utrolig sunn og fin look i ansiktet. Dere skal ikke se bort i fra at neste sminkevideo inneholder dette produktet! 

Vita Liberata Body Blur her
 

· TANNING MITT ·

Jeg kan ikke få sagt det nok, men vær så snill og bruk en tanning mitt for påføring av selvbruning. Selvbruningsvotten gjør det tusen ganger enklere med å få et jevnt og fint resultat. Mange syns selvbruning er skummelt, men etter mye prøving og feiling har jeg kommet frem til en fast rutine som alltid gir et godt resultat:

1. Skrubb kroppen før påføring.
2. Shave deg før påføring.
3. Smør deg inn med en god fuktighetskrem og la den tørke inn før påføring. 
4. Bruk selvbruningsvott mens du påfører, dette for å unngå misfarging på hendene. 
5. Det er bedre å påføre for lite enn for mye. Er det for lite kan du heller ta på nytt dagen etter.
6. Vent i minst 8-12 timer før du dusjer etter påføringen. Jeg liker å smøre meg inn på kveldene og sove over.

Selvbruningsvott her

20 kommentarer

Siste innlegg