Breakfast in bed

· HEALTHY BANANA PANCAKES & COFFEE ·

Disse sunne, men også utrolig gode pannekakene tok meg maks 5 minutter til sammen (lage og steke). Her var det bare å fylle ingrediensene i en smoothie maskin og steke 3 om gangen. Helt perfekt på morgener hvor du har alt for mye å gjøre, gjerne forsovet deg også. Haha! I den siste tiden har jeg prøvd å være litt ekstra sunn, med tanke på helsa. Har merket at kroppen har vært konstant tom for energi og humøret har kanskje ikke vært helt på topp. Og er det noe som gjør meg og kroppen min glad, så er det trening og et sunt kosthold. 

Vil også påpeke at det er viktig å kunne spise sunt uten å overdrive, alt med måte. Selv er jeg ikke så veldig opphengt i kroppspresset og alt som ellers foregår rundt dette temaet. Det eneste jeg bryr meg om, og tenker på er rett og slett en sunn livsstil som gjør meg glad. Jeg spiser ikke sunt for å oppnå et spesielt tall på vekta, jeg trener ikke for å bli tynnere – jeg gjør disse greiene fordi det først og fremst er en stor hobby og interesse, og sist men ikke minst; det gir meg energi. Det gir meg en helt annen glede enn hva søppel mat gjør. Men jeg har absolutt ingen problem med å kose meg med en burger i blant, gjerne litt smash på sene kvelder også. 
 

..MMM!

1 banan ♥ 1 dl havregryn ♥ 1/2 ts vaniljesukker ♥ 1/2 ts bakepulver ♥ 1 dl melk ♥ 1 egg

Anbefales på det sterkeste dersom du vil ha noe godt og sunt, enten som frokost eller kvelds. Jeg liker å starte dagene med noe sunt, og gjerne noe lettere om kvelden. Nettopp fordi jeg trenger mer energi om dagene, enn hva jeg gjør rett før leggetid. Håper ihvertfall oppskriften faller i smak! Ha en super fin uke. Xx

12 kommentarer

Siste innlegg