A little something for myself

// INNLEGG I SAMARBEID MED HEXASHOP

· BODY BLUR HERE // PHENOMENAL HERE ·
THE PERFECT WINTER GLOW – THE PERFECT WINTER TAN ↵

Nå sitter jeg her med to skatter som jeg har vært så heldig å få tilsendt av fantastiske Hexashop. Jeg vil komme med et innlegg til dere senere når jeg virkelig har fått testet disse to ordentlig ut (foreløpig er jeg sinnsykt fornøyd og fargene ser vanvittig flotte ut). Har dere prøvd ut noen av disse produktene før? Hvis ja, fortell meg gjerne hva dere syns – hvis nei, følg meg gjerne gjennom dette! Da får dere blant annet se før påføring, etter påføring, resultat og ikke minst uten Body blur, og med. Jeg er ihvertfall sinnsykt spent på å se før og etter bilder. 

Om vinteren blir jeg ekstremt bleik, noe jeg virkelig syns er kjedelig da jeg elsker den dype brunfarge på kroppen. Selvfølgelig er det mye man kan tråd til for å få en brunfarge, men det er så alldeles ikke enkelt å finne den riktige fargen uten å måtte skade huden. Selv har jeg trådd til solarium i yngre dager, noe jeg angrer svært på. Heldigvis klarte mamma å få øynene mine opp for risikoen med det. Jeg kunne (seriøst!!) ligge i solarium i nesten 1 time i strekk, hver dag i 1 uke – for å oppnå fargen jeg for øyeblikket sitter med nå rett etterpåføring av pHenomenal og Body Blur`en. 
 

 ALWAYS APPLY USING AN TANNING MITT ↑

For et pent resultat anbefaler jeg forresten å påføre selvbruningen med en tanning mitt (votten dere ser på bildet ovenfor). Denne hjalp meg først og fremst å gjøre jobben lettere med å ta over store områder på kroppen som magen, ryggen, armer og ben. Jeg kommer tilbake til dette senere! Ville bare gi dere en kjapp oppdatering med hva jeg styrer med midt i uken. Dette er jo en av mine store interesser som innegår innen skjønnhet og velvære – og mange av dere vet kanskje allerede hvor mange selvbrunere jeg har testet ut – så erfaringen er der! 

Husk å følg bloggen min videre dersom dere ønsker å se resultat og lese litt om hva jeg syns. 

23 kommentarer

Siste innlegg