Blow the snow

❅ ❅ ❅

Hei mine fine! Akkurat kommet hjem fra et herlig måltid med kjæresten, vi satt oss ned på en koselig resturant her i Kristiansand. Og jeg regner med det ikke blir så alt for lenge til neste gang heller, da vi allerede har planer med noen venner av oss. Kos! Men jeg kom egentlig innom for å høre litt mer fra dere: hvem er du som leser bloggen min? Alder? Hvor kommer du fra? Jeg har lurt på disse spørsmålene så utrolig lenge, hadde vært sinnsykt morsomt om du hadde orket å levne av noen få minutter på å kommentere i kommentarfeltet. Både dere gamle lesere (selvom jeg kjenner til mange av dere) og dere nye lesere! La oss fylle kommentarfeltet litt!!

Kan kanskje begynne med meg selv: heter Benedikte, 22 år (23 i slutten av februar), stor interesse for mote, skjønnhet og velvære. Bloggen er som sagt blitt en stor del av hverdagen min, og trives veldig med det. Tror mange av dere allerede vet dette, men jeg er fra Finnmark! Flyttet til Kristiansand uten planer, den eneste planen jeg hadde var å oppleve en ny by. Så det forteller kanskje veldig mye om meg som person: jeg elsker å treffe nye mennesker, oppleve litt nytt og ikke minst gi meg selv litt utfordringer.

Jeg sitter på kommentarfeltet en stund nå, og besvarer dere med engang.

23 kommentarer
    1. Jeg heter Maria, 16 år og kommer fra Tromsø 🙂 Vi har vell de samme interessene da jeg tross alt leser bloggen din vær dag! Ellers er jeg veldig glad i dans, gikk på turn da jeg var mindre. Ha en fin kveld!

    2. Anonym: Sååå koselig!!!

      Har selv hatt stor interesse for både dans og turn da jeg var mindre. En funfact: Jeg var med på UKM vært år tidligere (da som danser), haha!! Turn har jeg aldri gått på da de ikke hadde slikt å tilby på hjemplassen min, men jeg prøvde ofte spagaten på egenhånd hjemme. 😀 haha huff!

    3. Siden du er på nå, kan jeg få stille deg et spørsmål? 😀 Kan du lage et blogg innlegg om håret ditt? Hvordan du gikk frem med hårfarge osv?

    4. Mitt navn er Caroline Myhre, og jeg bor i Moss. Jeg er interessert i musikk, hverdagsliv, skjønnhet, mote, velvære og venner. Jeg blogger på carolinemyhre.no, og trives veldig godt med bloggen min. Ellers koser jeg meg i leiligheten min i Moss 🙂 Håper du har det bra 🙂

    5. Caroline: Fra Moss, så koselig!!

      Har et par venninner som har bodd der, får alltid høre hvor fint det er der borte, hehe! Må si meg imponert over bloggen din, helt fantastisk <3 Digget at du også hadde fått ut video! Skal helt klart sjekke dem ut. Takk som la igjen kommentaren, hadde ellers gått glipp av en flott blogger!

      Det samme til deg, Caroline!

    6. Benedikte Porsanger: Jeg glemte å skrive at det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med deg face to face for du virker som en veldig god og hyggelig person 🙂 Jeg har ikke mange lesere, men jeg har ihvertfall noen lesere 🙂

    7. Så utrolig hyggelig innlegg!
      Mitt navn er Victoria Larsen og jeg kommer fra en liten by på sørlandet, Risør. Mine interesser består av fotografi, blogg, venner, familie, skjønnhet, ærlighet og velvære. Jeg liker også musikk/sang utrolig godt, men jeg har aldri turt å gå den veien – om du skjønner? Hehe.. Jeg trives veldig på bloggen min, der jeg deler alt fra foto og sminke til personlige innlegg.
      Bloggen din inspirerer meg utrolig mye. Jeg gleder meg alltid til at du legger ut nye innlegg. Så jeg gleder meg til å fortsette å følge deg videre! Håper du har det fint 🙂 Koselig det her, hehe!

    8. Caroline,comment: Ååå herregud, så koselig!! Det samme til deg! Du virker helt super selv 🙂

      Vi alle starter en plass med litt mindre lesere, så det er noe som kommer seg med tiden <3

    9. Victoria Larsen: Ikke sant!!

      Musikk/sang? Seriøst, der er vi to. Men jeg tror forskjellen mellom oss her er at du er flink, i motsetning til meg. Haha! Og forresten: at du har interesse for fotografi merkes godt på bloggen, du er superflink <3

      Risør er vell ikke så veldig langt unna Kristiansand vell? Har en kompis som bor der, virker veldig koselig syns jeg 😀

      Utrolig morsomt at du la igjen en så lang og ordentlig kommentar, Victoria! Håper du har det fint du også, og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre 🙂 OG TUSENTAKK for fine ord <3 Klem.

    10. Så utrolig hyggelig å høre, tusen hjertelig takk! Jeg tror nok ikke jeg er kjempe god i musikk og sang, men jeg elsker det. Hadde jeg studert det mer og gått mer inn for det, så kanskje jeg hadde blitt bedre på det.. Hvem vet? 😉 Jeg er sikker på at du er flink, uten tvil!
      Nei, Risør er bare 1 og 1/2 time fra Kristiansand. Åh, jeg elsker den byen – min fremtidige (tror jeg..) Hehe! Det er kjempe koselig. Var der i dag på biltur faktisk!
      Det skulle bare mangle, virkelig! Gleden er på min side. Tusen hjertelig takk selv med et SÅ utrolig fint svar. Jeg blir utrolig glad 🙂 Tusen takk selv for kjempe fine ord tilbake! Klem!

    11. Mitt, navn er Malin. Er 18 år , kommer fra Kristiansand. Men , flyttet fra Kristiansand for to år siden.
      Mine interesser : Ta bilder, blogge, tegne, synge, skjønnhet, være med venner og trene. Jeg liker veldig også musikk og sang , men det er ikke det jeg satser på.
      Nå går den meste parten av tiden til skole fordi skolen tar mest tid.
      Jeg liker veldig godt å skrive blogg innlegg på bloggen min, der jeg liker å dele ting som skjer i min hverdag.
      Jeg liker din blogg veldig mye, din blogg gir inspirasjon til andre.
      Du kommer alltid med noe nytt , det er ikke det samme hele tiden hvis du skjønner.
      Det er der jeg sliter litt føler jeg kommer med de samme blogg innleggene hele tiden.

    12. Åh, så herlig å se deg ville bli kjent med de som leser bloggen din! Du er bare flott du <3
      Silje her, 21 år gammel jente fra Trondheim! Born and raised, hoho.. Blogger om litt hva som faller meg inn, mye foto og hverdags.. Lidenskapelig interessert i foto, redigering, interiør, mote og sminke.. Ønsker starte en YouTube kanal, du er en av de store inspirasjonene til å ville prøve det ut 😀

    13. Hørtes veldig koselig ut å dra på restaurant, vil gjøre det selv snart! 🙂 Jeg heter Maria og er 19 år, fyller 20 år i november. Jeg er født og oppvokst i den lille byen Harstad i Nord-Norge. Der bor jeg nå, men har planer om å flytte til Oslo på sensommeren eller til høsten <3

    14. Malin Tindslett: Åå så hyggelig at du tok deg tiden til å kommentere, nå ble jeg skikkelig glad! <3 Og tusentakk for så gode og fine ord! Hva var det som fikk deg til å flytte fra Kristiansand? Hvor holder du til nå, er det langt unna? Så himla morro å se at det er flere fra Kristiansand som er innom bloggen min!!

      Aah jeg kjenner til den, skole tar veldig mye tid. Sitter i samme base selv.. Men det er bare å stå på - de som er kommet ut i jobblivet sier alltid at skolen absolutt er den beste, og at de savner tilbake 😀

    15. Silje Romundset Karlsvik: Har SÅ lenge hatt lyst til å flytte til Trondheim! Aldri vært der – men fyfader så mye bra jeg hører om plassen.. Også er det jo en ting jeg hører mest: nordlenninger og trøndere kommer vanvittig godt overens – haha!!

      Herregud så morro <3 DO IT!! Youtube er vanvittig morsomt, i tillegg får man noe ekstra å fikle på når man har gjort innleggene sine ferdig. Gjerne hold oss oppdatert dersom du skulle startet med youtube, for da skal jeg følge med.

      Stor klem til deg søtis <3

    16. Hoho, du må nesten ta deg turen til Trondheim en gang 😀 You’ll love it! Hahaha, det kan jeg faktisk tro på.. Jeg er trønder, min kjære er i utgangspunktet nordlending, men lagt fint over til trøndersk over årene da!
      I will <3 Roper ut så snart jeg er igang, får bare finne den motivasjons boosten jeg trenger og gripe tak!
      Ha en fin kveld søte du <3

    17. mairho: Se der jaa, da kan æ skrive på dialekt uten at du får problema med å lese ka æ skriv!

      Ka som skjer i Oslo, tenker du nå utdanning da eller? Oslo blir en litt for stor by for mæ.. oppvokst i lille finnmark (Tana/Vadsø) liksom. Får jo angst av alle trikkan, bussan og togan som e der, haha 😀 Elsker å dra til Oslo på typiske helge turer da!!

    18. Hahaha! Åååh, yes! Nu skjønne vi kværandre! Har tenkt til å studere på privat høyskole sia æ har så lave karaktera fra videregående, og da blir det mest sannsynlig digital markedsføring på Westerdals! E også litt spent på kordan det kommer til å gå sia æ slit mye med angst i lille Harstad, men skal jo selvfølgelig besøke byen før æ bestemme mæ 100% 😄

    19. mairho: Oh…snakk om lave karaktera 🙁 går skjøl på sonans nu… for å ta opp fag. Gaah. Skole har ikke vært en sterk side hos mæ heller! Men så gøy, masse lykke til fine <3

      Du må oppdatere oss lesera på kordan det eventuelt blir å flytte til Oslo! Mulig "stresset" i byen e noe man etterhvert vender sæ til <3 Merka bare her i Kristiansand så har æ klart å bli litt mer vant til å kanskje måtte ta buss litt ekstra, gjerne med en så stappfull buss at man får klaustofobi (haha ja æ får den følelsen når man står tett inntil tusen folk)!! Men det e ting æ på en måte klarer å puste mæ gjennom uten problemer nu!

      Men kan være lurt å besøke byen og bli litt kjent før du tar steget ja 😀

    20. Tusen takk <3 Skal så absolutt skrive om både besøket av byen og det å eventuelt flytte dit, e veldig spent sjøl! Har jo ikkje tort å ta buss aleina her i Harstad engang, men ser for mæ det kanskje e litt annerledes i en by med veldig mange folk æ ikkje kjenne i det heile tatt! Blir veldig spennanes iallefall 😀

    21. Benedikte Porsanger:
      Jeg bor en halv time fra Kristiansand( Birkeland) Hvis du vet hvor det er? Ja kommer nok til å savne skolen når den tiden kommer. Men, den tanken har jeg virkelig ikke nå.
      Men, det er veldig gøy å lese bloggen din Benedikte. Håper du forsetter med den =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg