Til alle som har spørsmål

Hei! Vil bare avklare en ting før vi fortsetter bloggingen videre til det neste nivå. ♥ Jeg er veldig klar over at jeg er en “liten” blogger for øyeblikket, jeg er ingen toppblogger – men dere må ta hensyn til en ting. Bloggen min er under en stor forandring nå, og det er mye som testes og står på spill – både med lesertall og sponsorer. Endelig begynner bloggen å virkelig gi meg et lite håp. Spesielt på de dagene hvor jeg helt uten grunn kan sitte med 500 lesere (da ligger jeg allerede stabilt på topplisten i Norge blant de 200). Så vær så snill: gi meg en sjansje til å ihvertfall kunne gi dere et godt inntrykk.

Jeg blir så lei meg når jeg helt random sjekker meldingsboksen min på min private facebook profil – og ser sinte tilbakemeldinger fordi jeg ikke har svart. Alle meldinger dere skriver til meg, får jeg ikke. De havner automatisk i spam boksen. Det er rett og slett ikke noe jeg kan gjøre med. Den private profilen min ønsker jeg ikke å bruke i jobb sammenheng/blogg sammenheng. Send meg en melding her – så svarer jeg med en gang jeg har mulighet. Vær så snill, bruk facebook profilen min! Jeg ønsker av hele mitt hjertet og kunne yte en god samtale med dere, hjelpe dere, ikke minst ta i mot spørsmålene deres! Kan vi si det slik, fremover? Dere er absolutt verdens herligste mennesker, og jeg skjønner hvor frustrerende det kan ha vært å ikke ha fått svar.. men jeg håper dere kan se det fra min side også.

25 kommentarer

Siste innlegg