Still my favorite jacket



LEATHER JACKET FROM
..ZARA ↵

Omggg dere! Jeg elsker den gule skinnjakken fremdeles ♥ Og ja, det sjokkerer meg fordi jeg er vant til at slike kjøp, går raskt ut av moten i mine øyne. For ikke snakk om fargen også. Jeg var bombe sikker på at jeg hev 500 kroner rett ut av vinduet. Eller rettere sagt: 500 kroner for 3 gangs bruk. Men der tok jeg feil, og det er jeg veldig fornøyd med. Her i Kristiansand har det ikke vært så fryktelig kaldt de seneste ukene, så da har blant annet denne jakken blitt godt brukt, og regner med jeg finner den frem igjen til våren. 

Det er vell på tide å pakke den vekk snart, og planen er å gjøre det i kveld. Skal nemlig gå gjennom hele klesskapet mitt å få orden! Virkelig på tide, det ser ikke ut. Klær over alt! Haha, sikkert mange der ute som kjenner til den. Har også funnet frem noen esker slik at jeg kan sende hjem halv parten (minst!!!) hjem til Finnmark. Har en litt vell større plass der, og en mye større garderobe – så foreløpig er det min eneste mulighet. Jeg får se! Mulig jeg selger/gir vekk en del av klærne også 🙂 

Hva gjør du dersom garderoben din er full? selger du klærne dine? gir du dem gratis? 

14 kommentarer

Siste innlegg