How I Style Shearling/Sherpa

MAKE IT POP LIKE PINK CHAMPANGNE

 

· SHERPA CAR COAT ·
A SUPERSOFT COAT WITH ALLOVER SHERPA ↵

Det er mange som har spurt om litt DIY`s innlegg, og vet dere hva? Jeg tror jeg kommer med et veldig snart et. Tilbake til overskriften, lenge siden jeg har postet et innlegg i kategorien “fashion”, har savnet det litt! Jeg har sett Acne jakkene florere rundt på nettet, og selv blitt helt forelsket i slike type jakker. Denne jakken er gammel, men trakk den opp i dag! Syns den fremdeles er like fin jeg.. ♥ Man trenger ikke alltid handle inn nyhetene, av og til kan det lønne seg å trekke opp fine skatter fra klesskapet. Har du noen gamle plagg du har tatt opp igjen? Let me know! Jeg elsker mote, og her er en av grunnene! Det er så mange plagg man kan leke seg med, samtidig ingen regler på hvordan du skal gå kledd. 

Hva syns du om antrekket? 

6 kommentarer

Siste innlegg