My little creative corner

· BLOG ORGANIZER ·
The perfect daily planner

Hei hjerter! I dag tenkte jeg bare å komme med et aldri så lite tips, et tips jeg har kommet med flere ganger om jeg tenker meg om. Først de to siste årene har jeg funnet ut hvor utrolig nyttig den lille boken er. Her skriver jeg ned alle møtene jeg skal på, sponsor arbeid som må gjøres og hverdagslige ting som for eksempel tannlegetimer, bursdager, kjøpe inn mat, hente pakker på posten osv. Jeg bruker boken til absolutt alt, og dette gjør at jeg aldri glemmer noe.

Husker dere sist gang så hadde jeg skrevet ut masse ark av “to do lists” osv? Det ble litt rotete med disse planleggerne, nettopp fordi jeg ikke kunne ta med meg masse ark i vesken eller hvor jeg skulle ut å gå. Denne boken har jeg med meg overalt, så simpel! Glemmer aldri tiden hvor jeg alltid ristet på hode når jeg så andre bloggere bruke disse, altså, hvor mye kunne de ha å huske på? haha. Helt rart å se tilbake på, for nå klarer jeg meg ikke et sekund uten. Skal vise dere litt av oppsettet inni boken så skjønner dere hvorfor jeg elsker denne lille saken ♥

FØRSTE SIDE AV BOKEN ↑
↓ PLANEN MIN I DAG

HVERDAGSLIGE TING I PLANLEGGEREN
+ SPONSOR ARBEID Å GJØRE PÅ BLOGGEN ↵

…det er jo ikke akkurat slik at man glemmer besøket sitt som man skal få, eller sin egen bursdag – men det ligger en tanke i nettopp dette med å skrive litt hverdagslige ting. Istedenfor å sitte med jobb 24/7, i tillegg lese bare jobb på planleggeren, så trenger jeg også noe å se frem til! Jeg trenger noe koselig å lese på, en motivasjon boost! Og dere, det hjelper som bare det.

PS: beklager for designet. Det får bare være slik for øyeblikket. Alt skal fikses i løpet av 1 – 2 uker (!!!) Vil dere vite grunnen er det bare klikke deg innom facebook siden min her, hvor jeg har oppdatert alle mine faste lesere om dette.

14 kommentarer

Siste innlegg