Ting jeg ser frem til for øyeblikket

1. Helene kommer på besøk neste helg, og jeg gleder meg så ufattelig mye. Ingenting er bedre enn å være sammen med den du stoler mest på, den du kan være 100% deg selv med, den du kan prate med om alt. Den personen du rett og slett kan slappe av med. Er det en ting som er sikkert, så er det at vi skal kose oss som aldri før!

2. Om ikke så alt for lenge har jeg og kjæresten vært sammen i 5 år, og dette skal selvfølgelig feires! Jeg syns det er fint å ha en dag hvor man viser at man virkelig setter pris på hverandre. Jeg ser iaf frem til feiringen og ikke minst flere år sammen. Har allerede begynt å dagdrømme om både barn og bryllupp, haha! Skjer nok ikke med det første, men en vakker dag dere.

3. Jeg fyller 23 i februar ♥ I tillegg har en venninne av meg nylig hatt bursdag og ikke minst har hun flyttet til Kristiansand hun også! Noe jeg selvfølgelig syns er dødsmorsomt. Vi pleide å henge sammen utrolig mye når vi var små, men vi har liksom aldri hatt kontakt siden det, ikke på facebook engang. Uansett, vi skal ta en liten feiring sammen (feire at hun både har flyttet inn i ny leilighet og ikke minst bursdagen hennes) – noe jeg selvfølgelig ser frem til! Passet også helt perfekt når jeg også fyller år samme kveld. Jeg hadde jo egentlig ikke lagt noen planer på bursdagen min overhodet..

4. Bloggen fyller også år, 2 hele år i mars. Det hadde vært en skam å glemme det altså. Nei, men jeg ser frem til den dagen. Jeg ser frem til å se forbedringene, se hvor mye jeg har oppnådd på bare 1 år. På 1 år har jeg fått flere faste sponsorer, på 1 år har jeg begynt å tjene inn penger, på 1 år har jeg begynt å motta mailer og meldinger fra lesere, på 1 år dere.. på 1 år har jeg klart alt dette. Hvordan vil det se ut i 2018 hvis jeg jobber like hardt? SPENT! I mars starter jeg ihvertfall med å ta frem alle papirer og dokumenter om bloggingen og se hvilke innlegg som har vært populære, hvilke som var mindre populær, lese over kritikken, se over statistikken.. slike små ting jeg kan gjøre bedre i løpet av året 2017.

4 kommentarer
    1. ååååh, så koslig å lese d her 😀 gleder mæ syyyyk til å komme til dåkker <3 og vi kommer til å kose oss skikkelig!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg