I’m taking a vacation

I’M BACK WITH EXCITING BLOG POSTS ↓
· FRIDAY, JANUARY 20 ·

Dere tenker kanskje; men Benedikte, du har jo allerede vært borte en stund? Ja, det stemmer. Jeg skal gjøre forklaringen kort, da jeg dro hjem til Finnmark i julen, tok jeg med meg kameraet fordi jeg sku blogge – men studiolysene ble glemt igjen i Kristiansand. I Finnmark rundt juletider er det konstant mørkt, ikke før nå i midten av januar/februar har det begynt å komme dagslys. Så nei, jeg fikk desverre ikke lagd noen innlegg da jeg var hjemme. Nå som jeg er tilbake i Kristiansand, sitter jeg med studiolysene – bare uten kameraet. For gjett hva, det glemte jeg i Finnmark. Så mens kameraet er på tur i posten, tar jeg meg en aldri så liten uventet ferie som egentlig skulle spares.

Å blogge etter juleferien var det jeg hadde gledet meg mest til, så har vært både sint og skuffet de seneste dagene. Noen ganger blir det slik, selv om det ikke skal skje. Spesielt ikke så seriøst som jeg tar bloggingen for tiden. Uansett – jeg har planlagt enormt masse spennende innlegg fremover, og jeg gleder meg veldig til å dele alt med dere. Tusen takk for tålmodigheten deres!

Jeg er så lei meg for at ting ble slik som det ble, og beklager på det sterkeste. Jeg ser mange har kommentert bloggen i det siste og er bekymret fordi det ikke har kommet noen forklaringer på hvorfor jeg ikke har blogget. Som sagt så oppdaterer jeg alt her, så gjerne følg meg der. Om jeg kan gjøre det godt igjen, så kan jeg avsløre en ting: det blir en musical.ly challenge video etter ferien!

16 kommentarer
    1. Haha, ååå så frustrert jeg hadde vært om jeg først glemte lys og deretter selve kameraet! Gleder meg til du er tilbake igjen 🙂

    2. mairho: Hahaa!! ja, du kan tenke deg hvor forbanna jeg var på flyet da jeg innså hva som var blitt glemt igjen.. 🙁 Heldigvis er kameraet blitt sendt, så nå klarer jeg endelig å le av hele greia! Stor klem til deeeg <3

    3. Jeg tror ingen skjønner hvor bra du egentlig er, Benedikte. Så deg i går på Sørlandssenteret, og kunne ikke kjenne deg igjen. WOW for en klassisk, lekker og dyr stil du har. Det er ikke slik du fremstiller deg selv på bloggen? samt så har jeg aldri sett Chanel vesken din her på bloggen.. så du gikk med en. Missforstå meg ikke nå: men jeg mener det er positivt. Du er ikke personen som trenger å skryte på deg Chanelvesken, vise frem de lekre Acne skoene dine 24/7. Digger at du kan gå med vanlige klær som alle oss andre på bloggen. Tror ingen føler et typisk “press” av å komme på bloggen din. Tusen takk. <3

    4. Anonym: Tusentakk selv <3 Har bare et spørsmål: så hvis jeg går i designer klær, så påfører jeg et press? Det handler mer om at jeg faktisk har jobbet ræva av meg for å få råd til disse tingene uten at det skal gå ut over økonomien om du skjønner. Så jeg føler det er mer "fortjent". Jeg tror de fleste av oss har råd til designer ting - så fremt vi jobber hardt for det å går inn for det.

    5. Silje Romundset Karlsvik: Ååååh så søt du er <3

      Ordner seg til sist ja, haha 😀 har gått med den tanken i en uke nå! Så nå er det like før jeg står på postkontoret helt til jeg har pakken (kameraet) i hendene! haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg