How To Use The Beauty Blender

– I SAMARBEID MED ELEVEN – 

· BLACK BEAUTY BLENDER · 
MY FAV ↵

 

Sminke står meg utrolig nært og jeg syns det er sinnsykt gøy å både lese og skrive om, ikke minst kan jeg sitte flere timer på youtube å se forskjellige tutorials. Er det en ting jeg har lært med årene; beautyblender er nøkkelen til et godt resultat av påføring ved sminke. Akkurat nå for øyeblikket bruker jeg ikke annet enn beautyblendere til basen, nettopp fordi de kan brukes til alt. Foundation, kontureringsprodukter, concealer og pudder, altså du kan bruke den til absolutt hele looken. Å bruke en beautyblender til pudder var for eksempel svært nytt for meg. Jeg skal ta for meg to metoder jeg ofte bruker ved hjelp av en beautyblender: konturering og baking. Og håper selvfølgelig at noen kanskje lærer seg noe nytt, eventuelt at jeg bare har kommet med et lite triks som du ikke viste om! 

 

CONTOURING

Når du har lagt på kontureringsprodukter, er det ingenting annet som kan blende det bedre ut enn beautyblender. Når det er sagt: konturering og baking er to av metodene jeg ofte bruker dersom jeg ønsker å gjøre litt forskjellige looker enn ellers. Små sminkemetoder kan forandre en hel look! Vil også påminne deg om at det er en utfordring å få alt til på første forsøk, konturering er fremdeles en utfordring for meg, og jeg sitter enda og prøver forskjellige metoder for å finne ut hva som passer meg best. Heldigvis har jeg Beautyblenderen som gjør jobben litt enklere! 
 

BAKING

Dette har kanskje de fleste av dere allerede hørt om, men det setter virkelig sminken på plass slik at den holder ut dagen. Ikke minst lysner det opp ansiktet ditt på en helt fantastisk fin måte. Den gjør blant annet kontureringen mer skarp, noe jeg elsker. Jeg elsker når ansiktet er markert. Dersom du ikke skulle like en så “tung” look på en vanlig hverdag, kan du bruke svampen og klappe pudderet lett inn i huden på samme måte. Resultatet blir nesten det samme som med sminkebørste. Eneste forskjellen her er at når jeg bruker den fuktige blenderen med pudder, så syns jeg faktisk pudderet smelter inn i huden sammen med resten av sminken på en mye finere måte. Mens når jeg bruker sminkekost, syns jeg ofte pudderet bare blir liggende oppå. Prøv det, og gjerne gi meg tilbakemeldinger på hva du syns! 
 

Når det kommer til sminke er dette mitt aller beste skjønnhetstips, beauty blender. Og det er selvfølgelig viktig å bruke den på riktig måte for å oppnå det ønskede resultatet. Jeg håper innlegget var til hjelp! Ellers vil jeg også tipse dere om at Eleven har 20% på sminke idag, wiiii ♥ Jeg håper på en liten video til dere også idag, hvor jeg viser dere steg for steg på video. Vi får se. Stor klem til dere alle, også må dere nyte 3. søndag i advent! 

6 kommentarer

Siste innlegg