Decorating my christmas tree

BEFORE ↑

AFTER ↑

Da er juletreet pyntet og vi har endelig beveget oss inn i juletider (Obs obs – innlegget skulle vært skrevet for noen dager siden). Som dere sikkert skjønner så har det oppstått et problem da dette innlegget egentlig skulle vært først ute, samt gjelder videoen. Men jeg håper det går bra. Nå skal jeg sette i gang med en ny video, ikke minst kommer det en liten makeup look imorgen som er spesielt rettet til julen og hvordan jeg sminker meg i juletider. Spørsmålet mitt nå er: hvilken type look ønsker dere?! 

Nå skal jeg sette i gang med baking, video innspilling og rett og slett jobbe frem til 17:00. Jeg blir å holde meg oppdatert på kommentarfeltet dersom det skulle komme inn noen ønsker til sminkelook før jeg starter med innspillingen. Dersom det ikke kommer noen spesielle ønsker så lager jeg akkurat det jeg føler for (litt kjedelig, men det får duge). Så jeg håper selvfølgelig dere har noen spesielle looker dere ønsker å se! 

7 kommentarer
    1. Siden du har tatt et par hverdagslooker kunne jeg gjerne sett en litt mer “fest look” ? 😀 Du er utrolig pen, og har blitt veldig fan av deg i det siste. Digger at du er så natulig… det er godt å rette øynene mot en blogger som ikke skaper det enorme presset om å ta operasjoner.. du får meg til å kunne føle meg akseptert for den jeg er.. tusen takk!

    2. Det er noe galt med bloggen din.. ser bare halve når jeg sitter på temdflnen! Utrolig irriterende 🙁 kan du fikse det?? Vil ha mer festlook til julen, men samtidig naturlig 😀

    3. Anonym: Hei,

      Jeg har fått klager på dette tidligere, senest i går. Så jeg håper dette blir fikset opp i snarest.. Beklagelig nok har blogg.no endret litt av plattformen sin, og dermed ble designet mitt slik som det er nå. Cecce, som har lagd designet er på saken! 🙂

      Tusentakk for ønsket 😀 <3 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg