Kjæresten er med for første gang

· MY BOYFRIEND DOES MY VOICEOVER – DECEMBER 2 ·

Hei hei. Dere skal få en liten sneekpeak av hva som blant annet blir å foregå på kanalen min utover desember måneden! Kjæresten blir blant annet med, og dere kan høre på stemmen hans at dette er noe jeg har pushet han til å gjøre, haha!! Ellers vil jeg også muligens ta dere med på reisen hjem til Finnmark hvor jeg har familien, noe jeg tror blir sinnsykt spennende. Men som sagt, jeg har 1 video jeg skal lage vær dag, så vi får se hvordan det blir med den. Jeg har en backup plan dersom jeg ikke skulle rekke det. 
 

Så vil jeg også si en ting før videoen kommer imorgen: jeg har fått høre at jeg er personen som gjør at noen gruer seg til jul, fordi de langt ifra har råd til alt jeg har kjøpt meg. Det sårer, og det gjør vondt å høre. Spesielt etter videoen jeg hadde lagt så mye vekt på, og jobbet med (DIY videoen som kommer imorgen). Dette var en video som spesielt var rettet mot dere som kanskje ikke har så veldig godt med råd (store familier, studenter eller rett og slett folk som ønsker å spare litt penger). Poenget med den videoen var at selvom man har dårlig med råd – så kan man gjøre små ting.. så det er trist å høre.. det gjør litt vondt, og jeg er nå usikker på om jeg skal legge den ut. Jeg følte ikke det på den måten. Jeg følte mer at jeg var kreativ. Jeg følte jeg kanskje istedenfor skulle få en klapp på skuldra, kanskje få en takk for ideen. Men nå er jeg usikker på om ideen var så god. Jeg skal tenke litt på den, video vil det komme ut i morgen tidlig uansett! 

3 kommentarer
    1. Husk at noen vil alltid bli støtt av hva man skriver og legger ut, noen har mye penger – noen har ikke det. Og du hoverer jo ikke over alt du har fordi du viser det frem på en blogg, så legg ut den hjelpsomme videoen med god samvittighet, snuppa <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg