Desperat forsøk på å ikke bli smittet

Nå ligger kjæresten min syk, og som de fleste vet er vi samboere. Blir han syk, blir jeg syk. Jeg tror mange kjenner seg igjen. Jeg prøver i et desperat forsøk på å ikke bli smittet, samtidig som jeg desperat prøver å hjelpe han på best mulig måte. Omganssyke er helt forferdelig! Jeg bare håper og ber til gud om at jeg ikke får det samme, så for øyeblikket har han fått soverommet, og jeg stuen. Selvfølgelig er det også jeg som står for matlaging, og alt som skal hentes ut fra kjøleskapet.

“Om du er blitt smittet, så er du smittet allerede og du vil kjenne det i løpet av 24- 51 timer”. Da er det vell bare å vente på dommen. Noen av dere som har tips til å unngå/bli smittet av omgangssyke? Jeg er klar over at hendene bør vaskes ofte og godt!

7 kommentarer
    1. Åh, så kjedelig. God bedring til han!! Jeg pleier å lage te med ingefær, sitron og honning. Vet ikke om det kan hjelpe, men kanskje verdt et forsøk 😀 Ha en fin søndag videre fine deg <3

    2. Huff! Omgangssyke er virkelig det verste. Når typen er syk blir jeg så og si alltid syk jeg også, hahaha 🙁 Jeg er ekstra nøye med håndvask, antibac og kyssing når han er syk, for at jeg skal slippe, men hver eneste gang blir jeg smittet uansett! Vi får håpe at du ikke blir syk, for det er ikke noe gøy! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg