Get Your Christmas Shopping Done

· EARLY CHRISTMAS SHOPPING ·

Hei hei, jeg vet det har vært stille fra meg nå. Men jeg skal ikke beklage meg, for jeg vet at jeg kommer til å gjøre opp for meg når dere ser hvorfor. Dere får se allerede 1 desember, for da begynner det. I dag har jeg løpt rundt i joggebukse å shoppet inn masse nytt: interiør og selvsagt juledekorasjoner. Nå føler jeg meg endelig klar for å vise dere hvordan leiligheten min ser ut – for nå begynner jeg å bli fornøyd. Jeg var oppe hos huseierne og fortalte om ting jeg gjerne skulle forandret litt på, og snille som de er; “Nei men uff, Benedikte! Du må bare gjøre som du vil der nede, vi stoler på deg!”. Det gjor dagen min, og forhåpentligvis julen min også.

Badet har aldri sett finere ut, dere aner ikke hvor mye jeg elsker badet. Haha! Soverommet er delvis ok, jeg venter på en pakke slik at jeg får fikset som ønsket der inne også. Så straks når alt er i orden, starter jeg prosjektet mitt. Men for at jeg skal gjøre det bra, så trenger jeg litt av deres hjelp. Og jeg hadde satte evig pris på noen kommentarer fra dere. Hva er det som gjøre julen din så bra? Hvilke ting er det du liker godt med julen? Nå ønsker jeg litt “overfladiske” svar, og ikke bare den typiske “familien er samlet og god mat”. Jeg elsker blant annet juledekorasjoner og julefilmer!

6 kommentarer
    1. ÅÅ så spennende. Er enig med deg, julmusikk er tingen. Og julebaking med andre familietradisjoner! For eksempel å dra på julemarkeder, det er virkelig koselig. Barneskolen jeg gikk på har også julekonsert hver desember, og nå går mitt tantebarn der, så det er ett av de største høydepunktene i jula. Syns også det er koselig å handle inn gaver som jeg vet at folk ønsker seg, er ikke ofte man kan dra fra senteret med så god samvittighet. Og bare det å pynte hele leiligheten full av julesaker er helt fantastisk. Er et skikkelig julemenneske jeg 😀 ble plutselig litt mye her, hehe.

    2. Christina: Hei Christina, tusentakk for en koselig kommentar! You made my day <3 Tror ingen kan skjønne hvor glad jeg blir av mennesker som virkelig tar seg tid til innleggene mine og kommenterer ordentlig! Jeg setter evig pris på det!

      Barneskolen min kjører nøyaktig samme opplegg, og han jeg er gudmor til går der nå <3 Jeg hadde lett dratt dit hadde jeg fremdeles bodd i Finnmark.. Gud så koselig det er! Savner virkelig å være der, så du må absolutt nyte det du som kan <3

      Åh, så godt vi er flere som elsker julen, for dere vil få se enormt mye juletemaer fremover!! haha 😀 Kanskje litt vell mye..

    3. Spennende med nytt hus! Jeg elsker julekalendere i julen, spesielt de på TV, de skjønnhetskalenderene og 10-kroners sjokoladekalender. På TV sliter jeg skikkelig med å velge hvilke julekalendere jeg skal se på, da jeg er så glad i nesten alle, hehe! Julemusikken er selvfølgelig også en klassiker, og julepynt 😀

    4. Hvor mange lesere har du i løbet av en dag? Har lyst til å starte og blogge og syns du er veldig flink (-:

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg