Just another breakfast

1 Avocado
1 Tomat
1 ts lime
Et dryss salt og pepper

START YOUR DAY WITH BREAKFAST

 

God morgen fineste dere ♥ Jeg skjønner ikke dette, jeg stod opp i morges kl 09:00, men innlegget klarte jeg ikke få ut før nå. Er det en ting jeg må bli flinkere på, så er det å være mer effektiv når det kommer til bloggen. Skulle ønske det var flere timer i løpet av en dag så jeg hadde rukket alt som stod på planen. I det siste har jeg lagt vekk all usunn mat, og begynt å spise litt mer grønt. Jeg spiser ikke sunt for å gå ned i vekt, for det har jeg absolutt ingen behov for. Jeg spiser sunt for kroppen sin del, for energien sin del, for humøret sin del. Å ha et variert, sunt og godt kosthold gir deg så ufattelig mye! 

Det er forresten mange av dere som lurer på hva jeg gjør når jeg sier jeg skal sette meg ned å “besvare mailer”, og jeg vet mange bloggere misbruker dette ved at de skal høres veldig populære ut (noe som er latterlig) haha. Det er ganske lett å avsløre om det er så veldig “mange mail” de har å svare på. Bare sjekk om de har samarbeidspartnere på bloggen sin. Om de har 1 samarbeid i måneden, så skjønner du at det ikke er så veldig mye mails å ta seg av. Nå for eksempel, prøver jeg å få fikset med en typisk “julekalender” på bloggen min, samt så planlegger jeg et par videoer på youtube kanalen min. Så på mailen nå prøver jeg å få fikset en som muligens kan hjelpe meg å lage intro + noen partnere som kan gjøre det hele litt ekstra gøy! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg